חוצה ישראל 2019 – הרשמה מוקדמת – הסבר – 05/06/19

early bird

הכי טוב מקדימה 🙂

חוצה ישראל 2019 החל להתגלגל,

ההרשמה המוקדמת פתוחה ל 10 ימים הקרובים ואנחנו עונים על שאלות:

אז מה זה בכלל הרשמה מוקדמת? למה יש אותה? למי זה טוב?

לפני כל אירוע אנו נתקלים בשאלה "מה זה בדיוק הרשמה מוקדמת ? " בוריאציות שונות.
בקיצור – מדובר בהרשמה בתנאים מיוחדים שלפני ההרשמה הרישמית.

מה שמוביל לשאלה הבאה "למה עושים את זה ?"

כדי להבין צריך להסביר קצת על הפקת אירוע.
ההפקה מחולקת לשלושה שלבים עיקריים : תכנון, הערכות , ביצוע.
השלבים הקשורים לנושא הם התכנון וההערכות.

שלב התכנון – לפני כל אירוע קובעים מסגרת : מי קהל היעד (גיל,רמת עבירות וכו'), מה אופי האירוע, מה מטרתו וכמובן מה המסגרת התקציבית שלו.
יחד עם תכנון המסגרת מבוצע התמחור.
כדי לבצע תמחור יש להעריך את עלויות של שלב ההכנות והביצוע.
עלויות הביצוע יחסית קבועות ולכן ההכנות הן הנעלם הגדול.

שלב ההכנות – מכינים מסלול ויוצאים לבדוק אותו, סוגרים חניונים, אטרקציות, תגבורי צוות, מבצעים הזמנות רבות – החל מההפתעות שמקבלים, כלה בציוד היקפי ועבור בספקים חיצוניים לדוגמא : מקום לינה.
ברור שגורם משמעותי הוא כמובן המשתתפים – אופיים וכמותם, נתון זה תלוי בהרשמה אשר מתבצעת במקביל להערכות , מסובך 🙂

המפיקים ,אשר נמצאים בשלב התכנון, עומדים לפני השאלות : כמה עולה לנו ? כמה אנחנו מתכוונים להשקיע ? וצריכים לקבל החלטה בנוגע לתמחור.

ובהרחבה :
כמה עולה לנו ?
יש את המסגרת הבסיסית שתעלה לנו בכל מקרה גם אם נצא לבד מה שנקרא – הוצאות קבועות.
ויש עלות נוספת הנגזרת מכל משתתף (אוכל,לינה,צוות נוסף,עלות מכירה וכיוב') – הוצאות משתנות.

אצלנו ההשקעה שלנו , קרי הכסף שאנחנו משקיעים מתקציב Resc4U במסע, נתונה ונגזרת מתקציב השיווק השנתי.

וסוף סוף יש עלויות,יש תקציב, אפשר לקבוע את העלות למשתתף ?

זו כמובן שאלת מיליון הדולר בכל הקשור לתמחור, ישנן גישות רבות ואין לכך תשובה מוחלטת.
אם ניקח את הדוגמא של החוצה , בחרנו לתמחר לפי עלויות : מחיר המחירון כולל את כל העלויות , על לקוחות שלנו אנחנו מוכנים להפסיד כחלק מהשירות המגיע להם (לדעתנו).

נו אז מה זה הרשמה מוקדמת ?
בסעיף העלויות קימת גם ההערכות שלנו לאי-ודאות, לדוגמא : רכש מחו"ל יוצא כבר בחודש הבא ואנחנו קונים בכמות עודפת, ציוד היקפי נרכש כמובן לפי הערכת המשתתפים הגבוהה ביותר.
ברור שלאי ודאות יש מחיר והסעיף הזה מעלה את המחיר הסופי למטייל.

בדיוק בשביל זה הומצאה ההרשמה המוקדמת !
המטייל מוריד את רמת אי-הודאות של ההפקה וזוכה על כן במחיר נמוך, לעיתים אף מסובסד.
וההפקה מקבלת אינדיקציות הדרושות לה לארגון.

חשוב לזכור !
בשלב זה המטייל קונה מקום בטיול שעוד לא יצא לו פרסום רישמי למעט תאריך ומסגרת כללית,
מי שירכוש מאוחר יותר כבר ידע יותר פרטים וכו' – כך שהמחיר המוזל הוא לא טובה אלא הכרה מתבקשת בהשתתפותו בנטל אי הודאות וניתן להגדירה כ"רכישת" מידע ע"י צוות ההפקה.

ולמי זה מתאים ?
ממש לא לכל אחד !
בד"כ לאחד מסוגי המטיילים הבאים :
מי שמכיר את צוות ההפקה וסומך עליו.
מי שחובב הרפתקאות ופחות אכפת לו איפה בדיוק נישן או מה בדיוק תהיה האטרקציה.
מי שמחיר זול חשוב לו יותר מעוד מידע.

ונסכם – הרשמה מוקדמת : זול ולחובבי הרפתקאות או מציאות.

מקווים שההצצה מאחורי הקלעים עניינה אתכם וכמובן שנשמח לענות על שאלות נוספות.
ואם תהיתם – ההרשמה המוקדמת פתוחה כעת, אתם מוזמנים להרשם.

ניפגש בשטח,
צוות Resc4U

פרטים נוספים על מסעות ומועדון הלקוחות : www.Resc4U.co.il/club

 

מועדון הלקוחות של Resc4U – בשטח של ההנאה